22/11-09

Hej allihopa !

Nu e de så att jag fyller 19 bast idag , tiden går skit fort de e helt sjukt fan. Jag minns fortfarande när jag skulle fylla 10 fan haha bästa dagen i mitt liv haha.
Iallfall jag hade en liten fest igår hemma hos mej de va skit kul tills jag däcka hahah
Tack allihopa som kom och tack för presenterna haha :)

E skit trött idag och har skit ont i benen och halsen tror de nog beror på att jag dansade sönder mej igår och sjöng tills jag inte hade nån röst kvar hahah
Snart kommer syrran med hennes man och barn , vi ska käka över god mat :) FONDUE! mMm

Jaja jag har inte så mycket att säga mer men jag återkommer imorron såklart :D

PUSS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0