My day 19/11 - 09

Läget allihopa? jag svär jag e riktigt dålig p att skriva om saker och ting när de gäller blogg hahah , jag har aldrig haft de innan så vi får se hur de kommer bli :D . Men detta e väll en bra start elr?

Fuck de haha , iallfall Linda e här som vanligt vilket jag tycker e mycket trevligt! misshandlar mig som vanligt och väcker mig ur mina drömmar haha .

Kom hem nyss från biblioteket haha har varit där med Oliwer ( Min söta lillebror ) lånat singstar och böcker till honom för han måste öva på att läsa och bli smart! :D

Aiit jag pallar inte skriva mer för jag ska gå och sjunga med bruschan så de får vara så här så länge :D

Fortsätt checka min blogg för den kommer bli ÖVER FETT!

Kolla även Lindas och Aldijana och Elins blogg över fetta också och mycket intressanta :D keeaaazzz

lindaperski.blogg.se

pantucciochmcflayda.blogg.se

Ha de bra

Big Love <3

Min bebis <3

Min Bebis <3


Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHHAHAHAHAHHAHA stenad GB jag dör hahahahhhahaahhahaha

2009-11-19 @ 17:39:58
URL: http://lindaperski.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vad roligt med singstar:)

2009-11-19 @ 18:13:53
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0